Bezpieczeństwo danych w Visset Biznes – nowa metoda weryfikacji

  • Bezpieczeństwo danych i obustronna wiarygodność to istotne elementy w Visset Biznes.
  • Dotychczasowe metody weryfikacji klientów pozostają bez zmian.
  • Nowa metoda weryfikacji to popularna w dzisiejszych czasach wideo-rozmowa.

Bezpieczeństwo w roku 2020 nabiera nowego znaczenia. Już w pierwszym półroczu wymusił na wielu firmach zupełnie nowe podejście w wielu kwestiach organizacyjnych. W Visset Biznes również nastąpił taki rozwój – warto podkreślić, które elementy bezpieczeństwa nie uległy zmianie przy wprowadzeniu nowej metody weryfikacji klientów.

Visset Biznes stawia na bezpieczeństwo

Prawdopodobnie nikt nie spodziewał się, że rok 2020 będzie wyglądał właśnie tak. Nieustanne zmiany w prawie, wymuszone szybkim dostosowywaniem się do nowych okoliczności to dzisiejsze pokłosie panującej pandemii. W takich momentach warto podkreślić, co jest najważniejsze – bezpieczeństwo – również danych naszych klientów.

Zobacz też –> Profil Zaufany – czym jest i jak go założyć?

Do chwili obecnej nie zmieniło się ani nasze podejście, ani tym bardziej sposób weryfikacji i autentyfikacji klientów. Kolejną istotną rzeczą jest dodanie nowych form, które dołączają do już istniejących. Wszystko ma na celu lepsze dostosowanie się do klientów, jak również do nowych okoliczności panujących na rynku.

Dotychczasowe metody wskazujące na bezpieczeństwo w Visset Biznes

Na naszej stronie internetowej dostępny jest wykaz elementów świadczących o wiarygodności kontaktu. W zakładce Jak pożyczać znajduje się sekcja Bezpieczny kontakt z Visset. Dla przypomnienia, ponownie przytoczymy elementy wskazujące o wiarygodności kontaktu.

  • Strona Visset Biznes – na stronie www korzystamy z certyfikatu SSL. Zapewnia on szyfrowanie połączenia z naszą platformą. O bezpieczeństwie w tym zakresie świadczy symbol zamkniętej kłódki w pasku adresu przeglądarki.
  • Wiadomość e-mail – w wiadomościach z klientami kontaktujemy się za pomocą maila o nazwie no-reply@visset.pl. Jest to ważne, by sprawdzać czy otrzymywane wiadomości pochodzą od Visset Biznes. Warto patrzeć także na czas dostarczenia wiadomości i okoliczności.
  • Wiadomość SMS – w wiadomościach tekstowych SMS kontaktujemy się zawsze z adresu nadawcy oznaczonego, jako VISSET.pl
  • Połączenia telefoniczne – weryfikacja danych klientów może odbywać się również za pomocą połączenia telefonicznego. Konsultanci z Biura Obsługi Klienta mogą korzystać z numeru: +48 61 649 44 00.

Nowa metoda weryfikacji klientów Visset Biznes

Stawiając na bezpieczeństwo i obustronną wiarygodność, Visset może także przeprowadzić weryfikację za pomocą nowej metody. Jest to coraz bardziej popularna w obecnych czasach wideo-rozmowa. Przy wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania jesteśmy w stanie bez dodatkowej ingerencji ze strony klienta przeprowadzić bezpieczną rozmowę.

Zobacz też –> Gotówka w obrocie czy gotówka na szybko – co wybrać?

Podczas trwania wideo-rozmowy nasi konsultanci widzą klienta, którego zadaniem jest wskazanie dowodu osobistego. Następnie, klient odpowiada na pytania odnoszące się do informacji podanych we wniosku. Co najlepsze – wszystko odbywa się bez wychodzenia z domu lub firmy osoby, wnioskującej o wybraną kwotę w Visset Biznes.

Dzisiaj, jak nigdy wcześniej szybkość zmian dotknęła wszystkich. Warto zatem korzystać z możliwości, które daje nam technologia. Takie działania ułatwiają oraz przyspieszają tempo pracy, co przekłada się na prostsze procedury i błyskawiczne tempo pojawienia się gotówki na rachunku klienta.

Ten artykuł zapewnia informacje edukacyjne i nie ma na celu udzielania porad prawnych, finansowych lub podatkowych.


6 maja 2020 1 613 odsłon

PODOBNE ARTYKUŁY